lördag 9 april 2011

utbildning pågår =)

japps. ni läste rätt. tessan går en SAFE utbildning inom träning. (safe är företaget som håller i kurserna. http://www.safe-education.se/ ) 
 
träningsinstruktör/träningsvägledare ska ja bli först, sen tillkommer lite gruppträning och tillslut Personlig tränare. men jag får ta en sak i taget hehe. Just nu går ja den första delen som är enormt mycket mysler och skelett och latinska ord i mängder jag är så slut i skallen när jag kommer hem så de finns inte. Och jag har nog aldrig varit så förvirrad någonsin när de kommer till muskler. Och det finns tusentals för fan, ja bli galen. de komiska är att jag ska kunna alla skelletets namn på latin samt alla muskler PÅ LATIN UTANTILL. och gärna idag. SVÅRT men men plugga plugga i veckan sen kör vi på med mera grejer att fylla hjärnan med imårn bitti samt nästa helg torsda-söndag. sen är de såklart en tentamen på de. yay eller nått.
Uch , hur faaan ska jag komma ihåg allt detta ? det är sååå mycket så jag nästan spyr. men men vill man så får man plugga extra mycket vilket jag kommer få göra, då jag har lätta inlärningssvårigheter ännu mer yay där.

2dar avklarade en kvar sedan nästa helg oxå.
aldrig vart så förvirrad och ja vill juh lära mej skiten såå blir lite blandade känslor dära...

Nää slut pratat. 
dags för lite thé och sätta sej ner och lära sej alla skelettets latinska namn *yay*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar