torsdag 7 april 2016

Nytt blad i historien

Ännu en gång tar jag ett nytt blad i boken om min livshistoria. 
Denna gång är det nya jobb, nytt boende och nytt liv. 


Summerar jag den tid som varit så har jag avslutat mina tidigare massör jobb.
Jag var väldans velig i form av framtid och jobbande, visste inte riktigt om jag skulle fortsätta med företaget eller gå vidare med annat. Det hela slutade med att jag behöll mitt företag och flyttade till en annan studio då We the people tar paus. Numera huserar jag på Må Bra i Riksby, Bromma. 

Jag kommer icke att jobba 100% med mitt egna företag då det tar för mycket på krafterna och min kropp, däremot kommer jag jobba cirka två dar i veckan, varannan vecka. Och detta kombineras med ett jobb som personlig assistent. Allt för att kunna lugna bankkontot som har en del utgifter i form av hyra och diverse. Ni vet, det där med att vara vuxen ;) 

Jag har blivit med pojkvän sedan ett år tillbaka och jag känner mig både älskad och enormt lycklig. Vi planerar för framtiden med allt vad det innebär. <3


Just nu känns allt bara så fantastisk och härligt. 
Nu kommer jag få planera lite bättre med min tid så jag får all tid för återhämtning jag behöver samtidigt som jobb ska planeras i min lilla kalender. 

Min Cancer ligger vilande, och med det menar jag att den fortfarande är borta. Inga symptom på återfall eller liknande och det är med glädje jag går in i sista året innan "friskförklaring"från sjukvården. 

_______________________________________






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar