måndag 27 februari 2012

smärta - ångest

Antar att det är en kombination från fredags middag o utgång... samt lite dålig matintag under lördag å söndagen. eller så är det helt enkelt bara min mage som är kaos som vanligt. eller allt.
Har ont i magen i form utav en tomhets känsla... trots att ja precis ätit en stadig frulle för att vara jag.
sen är ja inte på bästa humör direkt heller... orkeslös å ångest. Motivation till att göra något överhuvudtaget finnes ej. jag vill egentligen bara somna om å vakna en annan dag, dock för pigg för de. så ligger i sängen å glor på film medans mamma fixar å donar här hemma. just nu tar hon hand om hunden sin, badat honom å styling in progress :P men ja finner varken ork att le eller ens hjälpa till. jag vill bara gömma mej under ytan å inte vakna. hemsk känsla men what to do.

jag vill så mycket. jag vill träna, jag vill känna musklerna bränna i värk å smärta och verkligen få kämpa sådär underbart. se magrutorna komma tillbax och kondisen för den delen oxå. men känns så jävla långt bort just nu. jag vet, det kommer säker en dag snart.. kanske tillomed imorgon. men ja hatar denna känsla. jag vill juh verkligen. men vart är min motivation ?

Känslorna som är starkast just nu är bara ren å skär ångest.
tänker nu dra täcket över huvudet en litet stund, se klart på filmen ja kollar på å sedan ta mej ut på en promenad ! (om magen tillåter) om inte annat fixa lite färg på naglarna så man blir lite gladare.

1 kommentar: