tisdag 31 mars 2015

Nöjd och glad

Nöjd och glad en dag som denna känns bra. 

Jobbade satans mycket igår, var helt slut när jag åkte hem och även idag. Missade helt vad personer pratade om och det blev en udda dag av förvirring helt enkelt. Men nu börjar det rätta till sig, som tur är.

Fixade även det sista nu på bloggen, så just nu i denna stund känner jag mig nöjd med hur den ser ut. =)
Lite mer jag känsla, berg i bakgrunden och lite ljusare, det är ju endå sommartid nu, även om berget är täckt av snö vilket jag älskar.  Skulle lätt kunna flytta till kallare breddgrader om jag bara fick klättra och åka snowboard =D *love it*


Påsk närmar sig... Får se vad som händer. Kanske åker till syster efter jobbet och spelar lite spel eller något. Just nu håller jag mest på att förbereda mig på att jobba en massor. Och allmänt må gott, ah förutom min lilla virrighet efter allt jobbande hehehe.


Återbesök idag by the way: Fortfarande "frisk!" WOHO för mig. FUCK YOU CANCER
Gillar min nye läkare jag har, hon är så glad och trevlig. Det smittar av sig, och jag mår alltid bra efter att jag träffat henne, nästan oavsett vad vi pratar om. nu har jag visserligen haft några bra återbesöks tider och inga dåliga besked så glädjen i det är ju minst sagt härlig.
Känns extra bra att det bara är TVÅ ÅR KVAR innan min friskförklaring.




Natt Natt på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar