måndag 20 april 2015

aj aj men kul var det

Mitt jobb är ganska krävande. Massera xxxx antal personer lie var dag är ingen lätt uppgift, och detta trots utbildning och rätt teknik. För att inte glömma de stunder man själv "missar" att stå rätt eller böja på knän. De e tufft. Jag behöver min vila för att orka med det jobb jag älskar. Dock var det ju så att denna vecka vart fullbokad. Jobba, en hemskt trevlig runda på stan. massage hemma, jobba en massa, 30 års firande i form av roliga lekar och spel. samt lite mer jobb.

Detta resulterade i en rygg som skriker aj aj aj aj ... En arm som knappt går att röra på. samt en förbannat slutkörd tessan, som nu har en dag att vila på för att sedan hoppa på hästen igen som de heter och jobba.
Morgondagen är dock inte helt i viloläge, ska iväg senare på kvällskvisten en stund men annrs lär jag ligga i sängen och inte röra mig så mycket.

Vila vila vila står på schemat. Måste kunna röra mina armar tills på tisdag....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar