måndag 8 september 2014

Love

Kärlek. Ett starkt ord för vissa. För vissa är det något ovanligt som inte existerar. 

Kärlek.  Leva med någon.   Kärlek för vänner,  nära å kära.

Det där med kärlek. . . Trodde en gång i tiden att de skulle lösa alla problem,  sen växte jag oxå upp och insåg att ju mer kärlek som finns i bilden desto större blir problemen. 
Levt singel nu ett ganska bra tag och varot mer än nöjd med det. Känns skönt då jag lyckata få vara mig själv ända ut i fingerspetsarna.
Ah, att vara sig själv är inte alltid en självklarhet tyvärr.  Men jag känner mig redo att säga att jag tror jag är nära till att hitta hela mig. Det finns alltid lite som saknas, men de lilla saknaden är endå okej att den är där... den kommer alltid vara där tror jag. Men det är okej.

Efter allt jag gått genom är det okej att allt inte är okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar