tisdag 23 september 2014

Gynekologisk cancer armband

Befann mej i söndags eftermiddag i Kungsträdgården där gynsam, gyncancerföreningen och lite andra människor fanns och berättade om just gynekologisk cancer.  Fanns föreläsningar och lite information.
Jag var där och köpte en bok, samt ett TEAL armband som står just för gynekologisk cancer. De flesta känner till det rosa bandet som är för bröstcancer. Men nu finns även denna, teal i sverige. Hämtad från usa har jag för mej tjejerna sade. Men hursomhelst, jag bär nu inte bara fuck cancer armband utan även ett teal armband =)




Annrs har jag nu börjat studera igen, social arbete heter kursen. Det ä jätte roligt men jag saknar mina gamla klasskamrater från hälsopedagogs linjen. 
Men kommer ett annat inlägg om det senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar