onsdag 8 oktober 2014

från sjukdom till levande

Från att vara sjukskriven och ja, sjuk större delen av mitt vuxna liv kan jag äntligen säga
hej då till dessa dåliga dagar.
Jag lämnar det nu bakom mig, och blickar framåt. 

Fått jobb som massör. så nu har jag mitt egna lille hobby företag/på g till eget ordentligt företag och extra på sats..  två massör jobb kommer ta på krafterna ja, men ja finner det så härligt att hjälpa människor. Mitt egna företag på Nockeby kommer jag såklart fortsätta med och även utveckla så att jag kan hålla föreläsningar och qigong klasser och allt jag vill göra, däremot kommer det ta tid och tyvärr måste jag a pengar här och nu för att klara mig. Så ett till jobb blev det. Men jag ser verkligen fram emot detta, och efter provjobbet jag hade idag på två klienter, den fina beröm jag fick kändes verkligen jätte härligt. Ska bli väldigt trevligt att jobba där =) då jag går i skolan kommer jag då inte ha så mycket tid över... plugga, jobba en massa och hålla igång mig själv och umgås med nära å kära. Det är mycket, för att vara mig är det extremt. Men just nu känner jag mest en glädje och vill bara komma igång med alla mina planer jag har. Så himla kul. 
Att lille jag, kunde gå från psykisk ohälsa till bättringsvägen, till tuff kbt och bättre mående för att dippa igen med lite cancer, för att sedan komma upp igen. Bara det är en styrka i sig. Viljan att leva är större än någonsin. 

Vet inte riktigt vad mer ja kan säga.. än, fasiken vad glad jag är just nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar