tisdag 2 juni 2015

oj så spännande...

Oj så mycket som har hänt. Har ju såklart glömt att skriva om helgen med landsmöte tillsammans med ung cancer, som var en toppenhelg såklart. hade så kul, och träffade så mkt människor. allt var bara toppen =)

Har åkt åkt på tennisarmbåge på grund av att jag jobbat för mycket helt enkelt utan att musklerna hunnit växa, ( på ren svenska tennisarmbåge=skavsår i senan i armbågen för att musklerna ej hunnit med att växa. ) men fått 6 veckors akupunktur nu å är inne på sista behandlingen imorgon, sedan blir det att träna het enkelt för att inte lyckas få tillbaka detta. har jobbat en del fast sjukgymnasten sagt nej, men tyvärr måste jag ha lön på kontot... men de har gått bra endå. Ska lägga upp sommaren nu snart och nu till nästa grej, efter sommaren ska jag ordentligt ordna med mitt företag och komma igång på riktigt :P Ska bli sååå kul =)


Sist men inte minst finns det även nu ev person som får mig att le. Att le sådär med fjärilar i magen och kan inte vänta tills jag får krama hen igen. Hen är helt underbar och jag är så himla glad ^^ 


Allt går riktigt bra just nu och min 30 års skiva jag hade i helgen var helt underbar =)
jag är så himla glad för att folk kom dit och hade trevligt. Och hen var oxå där. hihi =)

Och på torsdag är det rehab med ung cancer. känns så skönt att mitt liv äntligen börjar komma på fötter igen och jag mår bra. Inga tunga mediciner, eller sjukhusbesök i mängder... allt är bara okej just nu å det är en sån härlig känsla ^^.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar