tisdag 18 augusti 2015

svammel å lite där e mellan

Hur kan allt hända så fort och vad händer om inget händer alls...

Startade mitt företag. Jag tog steget och nu sitter jag och gör en massor utav jobbande och vet knappt vart jag ska vägen. Det är jätte roligt samtidigt som det är så sjukt skrämmande. Vad händer om man fastnar ? om det inte går som man tänkt sig ? det har gått 2 veckor nu och jag har jobbat konstant känns det som. Pluggat på så gott ja kunnat om företagande, samtidigt som jag gjort flyers och varit på plats för en å annan drop in kund som inte kommit. Men det är mitt i starten och det förstår jag. det är tufft och det tar tid.

Efter rehab resan med ung cancer fastnade jag i vad ja skulle skriva... Hur ska jag nu ta tag i allt själv. men ja skrev så gott jag kunde och försökte fylla sidorna med text.Nu när ja ska skicka in det blir jag mer rädd. Tänk om.... Tänk om de lila ja lärde mig eller delade med mig utav inte räckte... samtidigt som jag vet att det gjorde det.
Huvudet snurrar och allt är en mörk dimma av ord jag inte kan få ned på papper. Ett papper som ska skickas tillbaka.

Jag borde sova nu.. är så sjukt trött men ingen ork i kroppen. De där lät udda men så ere..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar