torsdag 3 september 2015

Nytt kapitel med en rivstart

Nystart med nytt kapitel

Kickar av hösten med en fantastisk pojkvän, älskade familjemedlemmar och snart en kusin till. Livet leker. 
Inte nog med det, jag har även startat eget företag! Yes ni läste rätt, pinglan a.k.a JAG, har startat företag. Jag befinner mig till 99% på We the people i Nockeby, Bromma. (http://thepeople.se/ ) tillsammans med en awesome kollega inom wellness, Rebecca. 

Hemsidan är som sagt http://thepeople.se/ Vi erbjuder hälsa för kropp och själ. Vi befinner oss i stillsamma Nockeby Torg och har en bred kunskap om massage och avslappningstekniker.
I vår vision att skapa holistisk hälsa finner vi det naturligt att även erbjuda healing och rådgivning inom hälsa. Förutom healingbehandlingar och hälsorådgivning så håller vi ständigt kurser och event i personlig och andlig utveckling på We The People.

Här finns bland annat Massage, reiki healing, hot stone massage, life coaching, mindfulness samt taiji qigong.Det går bra att boka via boka direkt, telefon eller email. Alla uppgifter finns på hemsidan, går du via boka direkt är det bara att söka på we the people, eller önskad aktivitet (till exempel: massage, bromma) så kommer vi upp i listan =) 

Adress är Nockeby torg 6, Bromma 
( of course är både hon och jag väl informerade om hbtq - samt
volontär/arbetande inom bdsmf rfsu, pride-kinkykvarteret m.m)



Hösten är här och det ska bli så härligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar